Singin' my song for you

 
Hemma efter fem dagar i Åre. Stått on top of the Åreskuta som ett FREAKIN' MONUMENT! Jag och far gick liksom all-in på fjällfronten under några dagar. Två stycken fjällvandringar på sju timmar vardera blev det. Utöver det; en hel del god mat, gott vin, lite segway och min första och snyggaste linnebränna någonsin.

Dagarna innan Åre var jag med mor i Stockholm och utforskade sööööders höjder. Även där en hel del traskande (om än i stadsmiljö, duh), en hel del gott vin, en av mina godaste måltider någonsin på Kryp In samt lite häng på Malmen med bror min.

What now? Urkult om mindre än en vecka. Need I say more? Därefter är det bara några veckor tills Komvux/Högskolan drar igång. Jävla tidsfördrivarhöst. Vill att det ska bli vår så jag får dra till Uppsala. Eller om det blir Göteborg igen? Lutar nog åt det första, även om jag älskar Götelitötet.

Utöver det har jag väl inte mycket att säga till omvärlden. Det roligaste jag har att berätta är väl att en norsk kvinna på Ica i Åre köpte 30 paket bacon. Vilket jävla fynd. Kött är svindyrt i Norge jö. Baconhyllan på Åre-Ica var den överlägset största jag sett. Vad ni vill göra med den informationen är upp till er. Jag tänker acceptera och gå vidare.

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha så skön du är, fyndade du lite bacon du med?

2013-07-26 @ 10:00:26
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: