If you must mourn, don't do it alone

Höstapati. Har haft cirka noll komma noll ork senaste veckan. Fruktansvärt dumt när jag har en stor naturkunskapsinlämning nästa vecka som jag inte ens börjat på. Sen är kursen klar iaf. Sån sjuk framtidsångest även. Är nästan inne på att plugga i Norrköping i stället nu eftersom jag förmodligen inte skulle få bostad i Uppsala och inte pallar pendla. Var och hälsade på Adam i Norrköping i helgen, hade det awesome och det var en sjuuukt fin stad med trevligt folk och nice kårhus. Så jag venne.

Bokat uppkörning den 5e november. Hatar väntan fram tills dess, vill bara få det överstökat nu. Mycket jag vill. Vill ha jobb. Vill ha pengar. Vill att det ska hända saker. Är totalt pank nu och vet inte när jag får pengar nästa gång. I julklapp kanske. Woop.

Drar till Prag med mor och bror på söndag, lite spontanbokat. Gött att komma iväg, som folk brukar säga. Konsert i morgon med kören och Gävle Symfoniorkester, ska sjunga TV-spelsmusik, vilket ska bli sjukt kul. Och mäktigt. Sen blir det ostbricka efteråt, kommer stå och droola under hela konserten eftersom jag kommer se fram emot osten hela tiden. Sånt en får leva med.

Apati, var det. Skulle vara så fett osoft med höstdepp nu men det verkar inte bättre atm. Kanske kan sova bort det. Tills dess – titta, lyssna och njut;



If you must die, sweetheart
Die knowing your life was my life's best part

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: