The only thing I couldn't do is fail for you

 
Ovan skådas en pöjk som är ovanligt glad en grå oktoberdag – ty pöjken (jag) klarade av körkortsteoriprovet JUST DENNA FÖRMIDDAG. Amazing. Lite uppkörning på det här så är saken biff.

Shiiiet, månaderna går fort (OBS, fräsch spaning), snart är det äntligen dags att glida in i 2014 och styra upp livet igen. Slutade med att jag sökte Norrköping i första hand, nu är det bara lite som ska klaffa med diverse intyg och annat tråkigt skit men FÖRHOPPNINGSVIS går det i lås. Skulle vara så sjukt drygt att behöva stå ut med ännu en få-tiden-att-gå-termin.

Firade Kajko i förrgår, can't believe att min finis ÄNTLIGEN är vuxen. Det gjorde han bra! Under kvällen inmundigades bland annat absint som jag råkade få med mig hem från Tjeckien. Forcerat ämnesbyte men vafan – Prag ägde hursom. Jääääättefin stad och jääääättebra mat och jääääättenöjd.

Oktobers bästa musikaliska upptäckt: Luke Sital-Singh. Galet att grabben inte är mer känd, hjälp till på traven genom att lyssna på någon av (eller varför inte båda?) låtarna nedan. He won't let you down. Tror jag. För smak är objektivt. De facto. Tja.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Grattis till teoriprovet! Uppkörningen kommer säkert gå HUR bra som helst, håller en tumme för dig!

2013-10-31 @ 16:13:37
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se
Postat av: Danni (fbvän)

lycka till med uppkörningen, vi här nere i gbg håller tummarna föreeej!

2013-11-09 @ 11:46:50
Postat av: :)

Jättegrattis till den laminerade plastbiten som man säger ;) ;) det är endast en formalitet ty du kör som en konung ;) ;)

2013-11-11 @ 00:29:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: