I'll say bride of Chucky is child's play

 
Wehey, tro det eller ej men den här bilden tog JAG med MIN iPhone förra helgen! That's right, jag blev sist i världen med att skaffa iPhone men nu är det gjort iaf.

Nu börjar saker närma sig. Första Komvux-provet nästa vecka. Har tagit två körlektioner nu i veckan och körläraren säger att om jag övar lite mer med manuellväxlad (vi har bara automatbilar i familjen så har knappt kört manuellt) så kommer jag vara klar snart. Således ska jag och far hyra en manuellväxlad bil i helgen så det blir lite intensivkörning. Äntligeeeen.

Snart dags för körrep, i övermorgon är det två veckor kvar till konserten med Rongedal. Och två veckor kvar till nollning i morgon, för bövelen! Da will ich vråla "Aurora!". Känner att det här inlägget mest blev en upprepning av det förra, dvs lite vad som är på gång. Det sög ju. Har ni läst ända hit ömmar jag för er. Sluta läs nu. För nu är det slut i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: