Jag gör ju inget annat än att vänta, vänta på att veckan ska börja

Brukar bli en liten framtidsöversikt någon gång per år, oftast såhär framåt hösten. Mest för att intala mig själv att det faktiskt händer saker, tror jag.

Here we go:
  • 16 sep - söka sjuksköterskeprogrammet i Uppsala
  • 25 sep - föredrag med Genusfotografen i Söderhamn
  • 27 sep - jazznollning!
  • 28 sep - konsert med Forsbacka Kammarkör och Rongedal
  • 4-6 okt - hälsa på Adak i NKPG!
  • 12 okt - konsert med Forsbacka Kammarkör och Symfoniorkestern
  • 17 okt - sista Komvux-lektionen
  • 30 okt - KAJKO FYLLER 18
  • 1 nov - deadline för när jag vill vara klar med körkortet
  • 24 dec - inget särskilt
  • 31 dec - inget särskilt
  • 31 jul-2 aug 2014 - URKULTS 20-ÅRSJUBILEUM <3
Oh well, kör väl på det då. Glöm inte bort att lyssna på bästa Per & Livskrisen!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: